Batman: GCC Update #50

Szybko, do Batmobilu!

Powiedzieliśmy wam już trochę o Batmobilu i pokazaliśmy niesamowity wygląd figurki. Teraz chcemy wam przedstawić działanie rozgrywki z wykorzystaniem tego rozszerzenia.


UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym. Rzeźba: Arnaud Boudoiron.

Tylko jeden bohater jednocześnie może kontrolować Batmobil. Bohater otrzymuje „kontroler Batmobilu” – kartę jego wyposażenia, która pozwala mu zdalnie sterować pojazdem i całym jego arsenałem. To wyposażenie jest zgodne ze standardowymi zasadami dotyczącymi kart wyposażenia, więc można je przekazać lub wziąć, aby każdy mógł trochę się pobawić. 😉

UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym.

Podczas kroku przygotowania, zanim zostaną wybrane batgadżety, bohaterowie konfigurują własny Batmobil!

Gracze uzyskują dostęp do pięciu kategorii modyfikacji i muszą wybrać poziom mocy dla każdej z nich.

  • komputer pokładowy
  • silnik
  • pancerz
  • wyposażenie pomocniczeli
  • broń


Batmobil otrzyma pewną liczbę punktów modyfikacji.
Każda modyfikacja wybrana przez bohaterów kosztuje określoną ilość punktów w zależności od jej efektywności. Im wyższy poziom modyfikacji w kategorii, tym więcej punktów modyfikacji będzie kosztować.

UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym.

UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym.

Każda kategoria zawiera trzy poziomy mocy danej modyfikacji:

Komputer pokładowy:

  • Poziom 1: Pozwala na jedną akcję Batmobilu na turę kosztem jednej podstawowej analizy bohatera, który ma kartę kontroli Batmobilu.
  • Poziom 2: Pozwala na dwie akcje Batmobilu na turę kosztem jednej podstawowej analizy na akcję bohatera, który ma kartę kontroli Batmobilu.
  • Poziom 3: Pozwala na dwie akcje Batmobilu na turę za darmo.

Silnik: Pozwala Batmobilowi poruszać się kosztem jednej akcji Batmobilu. Kiedy Batmobil się przemieszcza, opuszcza planszę, aby wrócić później w innym miejscu. Im wyższy poziom silnika, tym szybciej Batmobil powraca do gry, a nawet może spowodować obrażenia u postaci będących w obszarze, w którym się pojawi.

Pancerz: Ustawia obronę i ilość punktów struktury Batmobilu. Wzrasta w zależności od wybranego poziomu modyfikacji.

Wyposażenie pomocnicze: Zapewnia bohaterom przydatne bonusy – np. oświetlacz laserowy może zwiększyć skuteczność ataków dystansowych bohaterów. Zapasy bat-gadżetów zwiększają albo zapewniają specjalny pas wszystkim bohaterom. Z drugiej strony, elektryzowane nadwozie zmusi złoczyńcę do zastanowienia się dwa razy przed atakiem na Batmobil.

Broń: Pozwala Batmobilowi wykonywać ataki dystansowe kosztem jednej akcji Batmobilu na atak, ze statystykami zależnymi od wybranej broni. Batmobil ma dostęp do trzech rodzajów broni: działka, karabinu lub neutralizatora – wielkiego działa korzystającego z pocisków porażających.

UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym.

To rozszerzenie zawiera trzy dedykowane scenariusze wykorzystujące w grze Batmobil i oferuje szansę pokonania złoczyńców w wyjątkowym stylu. Rzucimy okiem na scenariusz, który rozgrywa się w banku, by szybko pokazać możliwości oferowane przez Batmobil.

UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym.

Będziemy odnosić się do tej mapy, aby wyjaśnić niektóre elementy rozgrywki:
Obszar startowy Batmobilu jest oznaczony numerem 1.

Podczas tury bohaterów, bohater posiadający kartę kontroli Batmobilu może wykonać podstawową analizę, aby wykonać akcję Batmobilem. Ponieważ bohaterowie wybrali komputer pokładowy na poziomie 1, Batmobil może wykonać tylko jedną akcję na turę.

Oto akcje Batmobilu dostępne w tym scenariuszu:

Program przemieszczania: poziom modyfikacji silnika określa możliwości ruchu. Na przykład informuje, czy Batmobil wraca do gry natychmiast, w następnej turze, czy też zadaje obrażenia wrogom w obszarze docelowym. Dwa obszary docelowe dla tej mapy są oznaczone numerami 1 i 2. Kiedy Batmobil wjeżdża na jeden z tych obszarów, każda figurka na obszarze docelowym zostaje przesunięta na sąsiadujący obszar i może otrzymać obrażenia. Obszar, w którym znajduje się Batmobil, staje się przepełniony dla innych figurek.

Program ataku z dystansu: Batmobil może wybrać za cel przeciwników w polu widzenia.

Program pocisków: Ten program jest wyjątkowy dla tego scenariusza i nie otrzymuje się go z modyfikacji. Dzięki temu programowi Batmobil może wystrzelić pocisk, aby niszczyć ściany w polu widzenia. Jest to przydatne do tworzenia nowych dróg na tej wąskiej mapie i poszerzania pola widzenia. Jak zaznaczono w opisie zasad specjalnych tego scenariusza, zniszczone ściany stają się normalnymi granicami (białymi granicami), które pozwalają na ruch i zapewniają pole widzenia.

Mamy nadzieję, że uzyskaliście więcej informacji na temat sposobów wykorzystania Batmobilu w grze!

UWAGA: Nierówności, które można zobaczyć na Batmobilu, wynikają wyłącznie z wad druku 3D. Nie będzie ich w produkcie końcowym.


Źródło: Kickstarter Batman™: Gotham City Chronicles

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz